Sen såg jag

..Håkan Hellström i helgen, fantastiskt fint som alltid. Vet inte vilken gång i ordningen som jag såg karln men alltid lyckas han vara enormt bra. Det var en perfekt avslutning på sommaren, inte särskilt kallt, inte särskilt mycket regn, lite för mycket tolvåringar kanske men hey, de är bra på god stämning i alla fall, ja och så trevliga vänner och det gör ju mycket. Ska vi säga att det är höst nu då?


Bilden är Lillys

Sen skola, början på rutin igen. 1 år kvar nu, galet.



Idag har jag förresten varit riktigt pms-sur, förlåt till främst mina sambos, hoppas ni inte hatar mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, hatar dig? Jag tycker om olika kryddor i kryddhyllan!!!;)

2009-09-09 @ 23:30:16
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0