Kånsär

Hoho, någon som undrar varför uppdateringarna är så frekventa just idag? Men jag kom på en sak som gör hösten mindre hemsk. Det är inte att man nu måste förlika sig med att vara ful i ett halvår. Inte heller regn, storm, slask, mörker eller snö som smälter bort direkt. Nej, det är konsert-hösten.

Typ såhär...

Imorgon torsdag 24/9: Monde Yeux kör Norrlands nation

Lördag 10/10: [Ingenting] på V-dala nation

Måndag 26/10: Jamie T intar Debaser Slussen

Lördag 7/11: Älskade Phoenix spelar Debaser Medis

Onsdag 18/11: The Teenagers, fransoserna jag missade på årets Popaganda, på Debaser Slussen

Nån november-dag tror jag dessutom jag lovade Ulle White Lies.

Uppmuntrande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0