Slacker

Medan övriga lägenhetsboende är och tränar sitter jag i vardagsrummet framför tv:n och äter upp Sannas förfestchips:



Och efter en tidig start med sociologins sedvanliga 8-föreläsning har jag: gått en snabb sväng på stan, ätit lurre, kollat på The Hills två nyaste avsnitt, druckit kaffe med Linnsan, kollat på tv, försökt nätshoppa skor... Slacker kanske. Men jag skyller lite på min käksmärta som bestämt sig för att återvända in i mitt liv, bah! Ja, och det är alltså därför jag har en fett stickat pannband i nyllet på bild ovan. Meen, ibland får man ha en soffpotatisdag va? Vädret är grått, också. Så nu tänker jag sitta kvar och titta på Gossip Girl. Tack för klagostunden. Trevlig fortsättning.

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Hej hej =)

Allt bra med dig? Ville bara påminna dig att imorgon kommer dom nya avsnitten upp av The Hills & The City=)

LÄngtar gör du?? Kika förresten in i bloggen o kika in min nya tävling, You will love it =)



Puss & Kram Hillsandcity

2009-10-14 @ 00:32:35
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: kickan34

kul att du läser sicionomi*,, ;) eller vad de nu heter.. det behövs fler såna, särskilt de soom kan och känner empati. Kram

2010-02-20 @ 19:56:54
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0