Torsdag

Det snöar som tusan ute, och plogbilen är på g. Snart borde jag ge mig ut och köpa toapapper. Senare måste jag bege mig till Engelska Parken för föreläsning klockan tio. Vill jag ut i snön? Nej.



Igår kväll var det Cosmo-kväll. Någon gång i höstas sa vi let's make this our stammisställe. Sen var vi där två gånger. Sen blev det mars. Illa jobbat, men nu så ska det väl komma igång. Vin och foccacia följdes av Hardcore på Uplands, går man på Uplands måste man helt enkelt dricka Hardcore, för den finns ju ingen annanstans, eller?

Kommentarer
Postat av: Amrod (helgon)

Den finns på ÖG ;) Helt ok faktiskt :D

2009-03-09 @ 12:29:11
Postat av: Lisa

Härligt, det visste jag inte! Tack för tipset. Den är ju för god!

2009-03-09 @ 13:16:46
URL: http://lisamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0