Tell me why I don't like mondays

Helgen är slut, idag måste jag läsa klart Becks Risksamhället. På grund av konstig dygnsrytm och mensvärk (och kanske allmän huvudsjuka) vaknade jag först 7 av att jag drömde att en skogssnigel hoppade upp ur en burk och rakt på mig, för att sedan somna om och vakna upp 11. Dåligt. Jag hade lite halvt om halvt planerat att jag skulle gå upp tidigt och läsa. Nu är klockan 13.10 och nej jag har inte läst ett ord än.

Idag borde jag ska jag ta mig till Engelska Parken och läsa där. Jag bör inte ta med mig datorn, då jag har blivit helt beroende av att 20 gånger om dagen uppdatera min iGoogle-sida och min Google Reader för att se om något nytt har hänt i världen (= på bloggarna jag följer alltså)(Ulle varför?). Men det kanske jag gör ändå!

Idag borde min beställda skiva komma från cdon, men posten kom nyss. Utan skiva. Eller avi. Tänker inte avslöja vilken skiva det är än bara för det. Haha.

Idag borde solen titta fram. Men det lär ju inte hända.

Idag funderar jag på att beställa den här t-shirten från La Redoute i det elfenbensvita utförandet. Ska jag?

Nu åter till Ellen innan jag sätter lite fart mot min färska pasta, duschen och skolan.

Kommentarer
Postat av: ulle

hahah, jag är likadan. välkommen in i beroendet :D

2009-03-10 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0