Ibland gör man rätt, ibland gör man fel...

Nu exempelvis har jag ca 2 timmar till min föreläsning om kultur, media och miljö börjar, jag vet att det låter superintressant och det skulle det nog vara med en lite bättre föreläsare, och eftersom jag precis fick ett kravbrev från biblioteket på en av kursböckerna som jag alltså inte får behålla så länge till borde jag använda dessa timmar till att läsa nämnda bok (Sociology Environmentalism Globalization av Yearly, väldigt bra bok). Men i stället sitter jag och läser Resumé, där jag hittade detta, klädföretaget Gant gör interaktiv reklam på affishtavlor i stan, genom en blädderbar klädkatalog på JCDecaux:s platser. Det låter roligt! Jag vill stå och bläddra i klädkatalog på stan! Go Gant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0