Blondinbella?

I godan ro satt jag nyss och bläddrade igenom lite youtube-klipp. Ramlade över något som hette Blondinbellas TV-dagbok. Spännande tänkte jag, om den flickan kan något så är det ju att rapa ur sig totalt ointressanta meningar om absolut ingenting men fortfarande låta som att hon har knäckt världens stora problem över en kaffe med sin assistent. Och ungefär så var det, rätt underhållande med andra ord. Men ungefär två minuter in i klippet kommer en liten schysst fundering som lät bekant i mina öron: städhjälpsfrågan. Min vän Alexandra har nämligen fört samma resonemang ett okänt antal gånger i mitt stackars öra! Är Blondinbella bara en simpel tjuvlyssnare som snor andras resonemang i Stockholmsvimlet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0