Ensam med TV:n

Som en låt med Mitchell Brothers ju heter om jag inte minns fel! Nu sitter jag ensam i lägenheten, K gick just ut för att äta middag och kvar är jag och det är tråkigt men just idag är det okej för nu är det P3 Guld-galan (SVT1)! Det känns som den mest värda av alla galor som är nu om året, och den inleddes alldeles utmärkt alldeles nyss av Håkan Hellström. Dessutom har jag sluppit koppla upp en helt annan tv, för nog för att denna är TLs och hon har flyttat, men sötnosen lämnade kvar sin tv, som vi ska pynta lite för sen! Yes! (Så Linn, du kan ta det lugnt).

Nu ska jag koncentrera mig på Årets Artist-priset och mina nudlar med curry och tonfisk, ciao! (Det blev Håkan icke oväntat, men alltid bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0