Tidigt

Klockan är 07.43 och min föreläsning om svensk och internationell miljösociologi börjar om en halvtimme. Alltså lär jag springa iväg härifrån om cirka 15. Lite för tidigt för mitt tycke och smak, men när jag beklagade mig för mor igår var hon vänlig att påminna mig om att hon själv tappert brukar börja runt sju-snåret på sin förskola. Jo jag vet att normala människor börjar vid den här tiden men det är jobbigt ändå!!
Nyss panikade jag över att mitt anteckningsblock var spårlöst, för att två minuter senare hitta två helt nya oanvända block i bokhyllan, varav ett whitelines, mitt favvoblock. Ett litet glädjeämne denna morgon.

Ny tröja, whitlines-block och frukost

Häromdagen gick jag loss med visa-kortet på stan och köpte bland annat den mörkblå tröjan från Monki som skymtar på bilden, trevligt med tillskott i garderoben! Men det blev lite ångest också, 1000 spänn på en dag kändes skönt i plånboken...
Nej nu är jag sen igen, tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0