Premiär @ Hornstull

Innan den sjuka perioden hann jag dock gå på klubben Premiär på Hornstull Strand, anordnad av Svenska Musikklubben och Popaganda. Det var en topp-kväll och ett topp-ställe med röda draperier överallt som gjorde ljudnivån lämplig för inte skrik-samtal, vilket var ett plus. El-strul när Familjen skulle spela var ett minus, samt en bartender som suckade och frågade om det var ett skämt när vi beställde mojitos för att sen absolut inte klara av att blanda goda mojitos. Annars topp-kväll, topp-band och topp-dans (minus lite konstiga dansgolvskonflikter). Gillade skarpt sångaren med den djupa rösten och de softa skämten i kvällens andra akt Hammarin & Robin. Då min kamera dog en bild in på kvällen, länkar jag  till Svenska Musikklubbens flickr från kvällen istället. Och här är jag med, bjuder på den.


Min enda askassa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0