Pm & spionage + julmusik

Har plugg-camp i köket idag. PM på 4-5 sidor ska författas och in klockan fem. Naturligtvis, som så ofta när man måste plugga, gör jag annat samtidigt. Försökte begränsa dessa möjligheter genom att stänga av det trådlösa nätverkskortet, men jag kunde inte hålla mig. Också platsen, köket, tänkte jag i mitt naiva tillstånd var begränsande. Det är den inte.

Nu spionerar jag nämligen ut genom fönstret, på snygg-mäklaren. Det ligger en mäklarfirma på vår gård. Där jobbar en snygg mäklare som ofta har röda byxor på sig. Men inte idag. Dock verkar det som att mäklaren ska åka skidor idag. Han bar förbi ett par nyss, inklusive pjäxor. Undrar om han ska ta en potentiell kund på en tur?

Lyssnar på julmusik också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0