ALBERT

Fast först måste jag uttrycka min kärlek till den här morgonen/förmiddagen. Massor med sol in genom fönstret, väldigt chill-outig frukost med DN och UNT i för en gångs skull behagligt tempererat kök och lagom småprat. Och i DN läste jag något väldigt positivt, nämligen att söta Albert Hammond Jr är förakt till Coldplays Globen-spelningar! Tack för att nästa onsdag blir ännu bättre, trots att jag ska jobba!! Alberts nyaste skiva är faktiskt ännu bättre än debuten och jag är nästan mer peppad för att se Albert än huvudakten Coldplay, men så får man väl egentligen inte tycka.

Kommentarer
Postat av: pinhead

Har ju glömt bort hans nya, tror att jag har den liggandes någonstans. Måste leta. Klart du ska vara mer peppad för att se Albert. Det hade jag varit.

2008-09-22 @ 09:25:27
URL: http://pinhead.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0