Fredag

Egentligen tänkte jag klaga lite på att det är nollgradigt ute, för det är kallt men inte kallt nog för att blasksnön ska ligga kvar.
Men så kom MGMTs låt Kids på radion som står på här i bakgrunden och då blev det craving! Nu tror jag att jag måste gå och se dem på fredag på Debaser Medis. Vilket ju är synd, för spelningen är faktiskt i nuläget slutsåld. Tråkigt. Kanske borde man då istället bege sig till Fight Club på Mosebacke, där bl.a. detta utmärkta band spelar? När jag nu ändå är i vår kära huvudstad denna fredag.


MGMT får du se om du har skaffat en biljett

På tal om veckodagar så var den här onsdagen rätt chockerande. Komiskt, men kanske ändå inte. Hemlighetsfullt nog tänker jag nog inte skriva mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0