Paris mes amies

Paris-trippen i helgen/veckan var mycket trevlig, första dagen var det sommarvärma och sen, ja sen hände något megadåligt med vädret och det var kallt och regnade. Men ändå liksom! Jag är verkligen inte sådär superbra på franska längre märkte jag, klämde fram några merci, au revoir, je voudrais och vous avez de vins? Det där var nog rätt dåligt stavat när jag tänker efter. Jag har dessutom flugit för första gången. Det var lite traumatiskt. Äh, det var inte så farligt. Vi hängde mest runt i Montmartre och operakvarteren. Det var kul. Jag åt crepes salee och drack vin. Vin som kostar 20 spänn i mataffären. Det var bisarrt.


 
Så kunde det se ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0