Frukost

Ett mål mat som är så fruktansvärt tråkigt. Jämt. Det är liksom gröt gröt gröt, macka macka macka. Boring boring boring. Men idag så är det inte boring. För igår köpte jag laxpastej. Det låter som något sjukt äckligt, men det är det godaste pålägget som någonsin uppfunnits, jag lovar! För bara en tjuga är tuben din. Dessutom mindes jag att köpa äpple igår vilket innebär inte tråkig gröt med bara mjölk och kanle utan rolig gröt med mjölk, kanel och äpple. Nu ska jag bara ta mig i kragen och pallra mig ut till köket, ibland känns det som ett oöverstigligt hinder att gå utanför min tröskel.

image110
Mmm mm m! Bild från abba.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, en likasinnad! Kgym-tischorna fo' lajf!! :D
Förresten, laxpastej? Är det pastej gjord på lax? Det låter verkligen grymt skabbigt, även om pastej gjord på lever också är sjukt skabbigt egentligen.
Haha, rolig gröt. =D

2008-05-16 @ 10:39:44
URL: http://shruu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0