Extremt efterlängtad update (eller ska vi säga gnäll)!

Okej, här följer alltså en update. Eller på svenska, en uppdatering. Om vad, tja...om inget speciellt. Som vanligt. Men, också som vanligt, så är det mycket intressant. Och här kommer den. Håll till godo.

Jag hade världens mest värdelösa tisdag. Det värdelösa startade vid den rätt så negativa handledningen avseende vårt arbete i PedAns fjärde delkurs. Efter nämnda handledning fortsatte dagen i samma anda. Jag hade nämligen glömt att plocka på mig nycklarna när jag gick till sagda handledning. Så klart hade min lägenhetskamrater valt just detta tillfälle att inte vara hemma, någon av dem, vilket händer extremt sällan. Alltså satt jag i ett trapphus med en packe nyinköpt toapapper och grannarnas (snälla gulliga grannarnas) UNT i ungefär två timmar, give or take. Vilket medförde att jag inte kom till Stockholm och mina föräldrar förrän sent på kvällen, och nästan genast fick vandra ner i tvättstugan för min där bokade tvättid. Där möttes jag så av en mindre glad överraskning. En av mina två tvättmaskiner var upptagen, och skulle så vara i 32 minuter! 32 minuter av tvättidens 90 minuter. Så jag lämnade en arg lapp, och det var den dagen det. Dock så åkte jag gratis på tåget, yey (förlåt SJ)!

Onsdagen däremot bjöd frisörbesök, vilket alltid är trevligt både socialt och hårstatusmässigt. Och plugget är back on track. Och ja egentligen blir väl då det här inlägget rätt positivt. Men ändå ganska gnälligt, kan man kanske tycka. Men ingen tvingade dig att läsa. Pucko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0