this is a first

Första inlägget från min kära nya dator som än så länge sköter sig finfint, och är snygg för utseendet är ju viktigast har jag fått höra. Det jobbiga arbetet att flytta över allt från gamla datorn till denna återstår ännu tyvärr, och vem visste hur megajobbigt det var att flytta över iTunesbiblioteket mellan datorerna, jag tycker synd om mitt framtida själv som måste traggla sig igenom detta gissel. Man skulle utveckla en produkt man ställde mellan datorerna som bara tog allt från den ena, stoppade in det i den andra och sen var det klart. Nåväl.

Det var även första gången jag fick en leverans av ett paket till min dörr, och fick skriva på ett kvitto, sådär som de alltid gör på tv. Det var kul och jag kände mig vuxen.

Nu ska jag bege mig ut i snöstormen för sväng på stan. Så här mycket snö i slutet av mars är varken normalt eller hälsosamt. Nå, mot sherwoodskogen, vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0