Patrick

Kollade som vanligt på House igår, Hugh Lauries storhet går inte att ta miste på, och till min förtjusning dök Patrick upp i rollen som dagens patient. Vilken Patrick talar jag om då, jo Patrick Fugit så klart. Fugit spelar huvudrollen i världens bästa film, alla kategorier, Cameron Crows Almost Famous frrån 2000. Himmel så jag älskar den filmen, och så jag har tittat sönder den sedan 12 års ålder fram till nutid, jag kan nästan rabbla hela skiten by heart. Så Patrick var definitivt min teenidol nummer ett. Men sedan Almost Famous har jag inte sett någon lika fantastisk uppvisning av killen, har faktiskt knappt sett honom alls. Jo, i lång osmickrande frisyr i filmen White Oleander (2002), och tydligen medverkade han i svensken Jonas Åkerlunds film Spun (2002) som jag dessvärre inte har sett. Men i House var Patrick sådär charmig som han var i Almost Famous igen, tack Patrick, försvinn inte igen och spara för tusans skull inte ut håret en gång till.

image99
Fugit i House


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0