Guilty pleasure

Jag skulle kunna skriva om mango här, för det är verkligen sjukt gott, men det är ju nyttigt så det blir inte riktigt ett guilty pleasure. Nej, vad jag ska skriva nu är en hyllning. En hyllning till det bästa TV3 har att erbjuda på måndagskvällar, det underbaraste av underbara inredningsprogram, detta är en hyllning till Design: Simon & Tomas. Det är så fantastiskt underhållande. Produktionen, de små tankebubblorna, hunden Albert, Simons språkliga äventyr, de två designernas vita Titanväskor, luftmadrasserna, scenerna där Simon och Tomas ska sova på luftmadrasserna hemtrevligt pratandes med tända doftljus, Tomas frisyr, charmiga byggkillen Dick, och såklart att det blir så jäkla snyggt överallt de där snubbarna sätter sina fingrar. Alltså blev jag ledsen när jag såg att serien nu har tagit ett uppehåll, och därför passar jag på att hylla detta genialiska program. Framför allt Simon är genial, mannen borde få en egen talkshow, eller bara ett program där han sitter och pratar i en timme. Jag skulle kolla.

image97
Simon & Tomas, och Albert (bild från tv3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0