Pernilla

Snälla snälla Pernilla Wahlgren, bryt ditt avtal med Garnier! Jag blir rädd varje gång jag ser dig på tvreklamen. Du är läskig. Om man genmanipulerade människor skulle de se ut som du i din senaste Garnier-reklam. För att inte tala om hur trött jag är på att du låtsasringer din morsa för att berätta att ditt hår numera är nötbrunt eller solgult eller vad fan det nu kan vara, och lite spontant sådär slänger in ett "tips" och det åh jaa mamma dina gråa hår de kommer minsann aldrig mer synas. Det är inte ja mamma du vet att du måste fortsätta färga utväxten typ en gång i månaden och jaa mamma hårfärgen sliter på ditt hår. Nej nej, du bara ler ditt stela restylane-leende och kastar dig i din fåtölj/saccosäck/whatever och låtsas vara så förbannat lycklig över ditt vackra blanka hår. Snälla Pernilla, försvinn, du ger mig mardrömmar.


Hjälp?


Kommentarer
Postat av: C

Det är sådana där reklamer som får folk att undvika märket.

2008-06-30 @ 07:42:01
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0