Boredom

Nu äter jag chips, fönstren är öppna, T den enda som är hemma förutom jag är i badet, nån J.Lo-film är på på TVn. Det är tråkigt, men ändå ganska skönt. Fast filmen är kass. Jag är sugen på nåt och jag har ätit konstant sedan jag kom hem från Sthlm-helg, men chips är egentligen inte vad jag vill ha. Jag har även tittat på TV konstant sedan jag kom hem. Jag känner mig lite patetisk men vadå, jag har ju sommarlov. Inte har jag vart till Ica heller, fast jag behöver avokado och mjölk och bröd och juice, och det är rätt illa och det förstår de som vet hur nära Ica är mig. Jag skulle kunna släpa mig dit nu och i ungefär en kvart till. Men jag tror inte det. Jordgubbar är det nog jag är sugen på. Kanske ska jag äta en banan. Sen ska jag stänga förnstren och sova, gå upp hyfsat tidigt imorrn och kanske gå lite på stan. Och handla frukost och kanske en jordgubbe. Vad äckligt det kan vara med chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0