Tablåkonstigheter

Blir lika irriterad varje gång en tv-kanal väljer att lägga en bra serie på en konstig tid, och konstiga egenproducerade program på bästa sändningstid. Som Gossip Girl och Brothers & Sisters, båda riktigt bra kvalitetsserier som Kanal 5 väljer att lägga kl 20 respektive 22, medan de trycker in I huvudet på Gynning på den bästa tiden en vardagskväll, 21.00. Eller nya danska serien 2900 Happiness som jag blev lite små-hooked på efter premiäravsnittet och tänkte följa, men som Tv3 tycker är kul att sända kl 19.00. Konstigheterna gör mig sur.


(Något som också gör mig sur är biblioteken i Stockholm. Man reserverar en bok. Man bestämmer sig för att hämta ut den på sitt närmsta bibliotek. Man står etta i reservationskön. Man ser att boken finns inne på ett annat bibliotek. Man tänker, yes, imorrn har de skickat den till mitt bibliotek och man kan hämta ut den. Nej, det kan man inte.)


image62

                                                                                      












Sur?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig om det där med tider, allt bra går på den mest jobbiga tiden. Speciellt 2900 happiness, avskyr den tiden!

2008-01-31 @ 18:46:25
URL: http://johrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0