Rocks, farväl

Varför lägger de ner min stammis-skivbutik för, säg mig? Jag blir faktiskt, helt seriöst, ledsen! Pratar förstås om Rocks i Globen City! Egentligen tycker jag inte mycket om skivbutikskedjor, opersonligt och så vidare (som en riktig musiksnobb, jag är så töntig) men Rocks i Globen har alltid (okej, jag har hängt där i ca tre och ett halvt år, sen flytten hit) haft grymt sortiment, och tipsat om de bästa skivorna jämt! Varje gång jag har köpt nya skivor har jag bara behövt gå rakt fram till tipshyllan, och där har de jag letat efter alltid funnits! Ja, jag känner starkt för det här, ju!
image63

"And if you ever get lonely, you just go to the record store and visit all your friends." (Säger Penny Lane (Kate Hudson) till William Miller (Patrik Fugit) i tidernas bästa film Almost famous, 2000) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0