Hultsfred vs Where the action is

image58

                     VS

image59

Enda sen jag först hörde rykten om att EMA hade planer på ett evenemang i Stockholm i sommar samma helg som Hultsfredsfestivalen har jag varit riktigt irriterad över denna sviniga stil. Snack om det ena med det andra skälet till varför de lägger nya Where the action is under hultans sista dag är inget att köpa, det är bara dumt beteende som säkert beror på Rockpartys (som anordnat Hultsfredsfestivalen) uppsägning av EMA. Otroligt onödigt, Sverige är för litet, publiken kommer aldrig räcka till båda evenemangen, och körs Hultsfred efter ett dåligt 2007 nu i botten är det verkligen en stor onödig förlust. Jag tror inte att det kommer gå så illa, men fasiken, jag är lika sur ändå. Ja, och om någon missat hinten, så väljer jag Hultan alla gånger. Av ren lojalitet (har besökt den eminenta festivalen 2001-06), och för att Babyshambles (som jag missade på hultan06) är intressantare än Foo Fighters. (Tyvärr är mina kära vänner inte av samma åsikt, men kriget är inte slut än!) 
 
Go team Hultsfred!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag går nog "Where the action is", inga pengar för hultsfred tyvärr... lite långt bort...

2008-01-28 @ 14:00:32
URL: http://johrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0