Hemtenta, dag 5

Jag ser slutet!

image88
Ett slut

Har enbart en halv fråga + kolla igenom och finslipa kvar av pedagogik-hemtentan. Det känns skönt. Samtidigt har jag lite dåligt samvete på något sätt, en känsla av att jag inte har lagt ner själ och hjärta precis, att jag har tagit ganska lätt på den och gjort så lite som möjligt. Men fasiken, säger jag till mitt högakrav-själv, ibland kan man ta the easy way out och hoppas på det bästa, ibland får man ge sig själv en break, ibland finns det annat som tar fokus från det man håller på med. Hemtentan är snart över, i helgen är jag helt ledig, jag känner för att fira woho!
Synd bara att det inte kommer csn-pengar förrän måndag.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så jättemycket!!! En Sessan måste ju få sitt bröllop på slottet!! NU är det bara att vänta in 2009! Det var så populärt ställe att hela 2008 är redan fullbokat sen ett år tillbaka... =)

2008-02-24 @ 17:29:40
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0