Min nya kärlek Ica-kortet

Faktiskt, inte för att man tjänar några enorma hackor på något av alla bonuskort och påhitt alla butiker tydligen har, så är Ica-kortet, förutom packat med vuxenpoäng, också något som gör skillnad i min vardag. Och kanske lite i min plånbok, men ärligt talat så är det mest för peppen och glädjen när det väl följer med en bonuscheck i den månatliga utsändelsen av den reducerade versionen av tidningen Buffé som jag skriver upp denna rosa plastbit! Och här om dagen fick jag till min glädje en gåva och en riktigt bra rabatt enbart för att jag hade dragit mitt kort för första gången på Ica Globen! Så idag ska jag hämta mitt gratis Gevalia-kaffe och min 10kronors olivolja, tack Ica för att ni gör min dag.


(bild från ica.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0