Lampproblemet

Jag lever i rätt mycket mörker just nu, två små lampor är det enda som lyser upp mitt lilla rum, en bords som just nu är substitut för en sänglampa, samt en golv. Jag behöver en taklampa, ganska mycket. Man inser inte hur mycket man behöver en taklampa förrän man inte har någon taklampa. Det finns sjukt mycket fina taklampor, men så ha rjag en fix idé att den måste vara vit eller något i den familjen, för annars blir rummet mörkt. Den första lampan som har mött både snygghets, vithets och billighetskrav är denna från Bolagret, som jag har planer på att köpa väldigt snart.

image104
Taklampa Petra, heter som min gamla textlärare och är från finfina Bolagret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0