Mitt i hemtenta-update

Min första hemtenta är i full gång, hoho spännande...not so much. Det är som en vanlig uppsats, fast gånger fyra och  kompaktare form av mer sammanfattat slag. Om det är något jag är dålig på här i världen så är det att vara kortfattad och sammanfatta långa texter. All the makings för en succé för min första hemtenta. Håll tummar och tår!

På tisdag är det deadline, friheten hägrar men känns ouppnåelig. Tror jag ska skriva lite på långa frågan nu faktiskt, och sedan unna mig lite shopping imorgon. Ja. Tror att jag är i flummar-mode nu, delade en flaska vin med mor under kvällen.

Genom cdon som har påbörjat ett samarbete med nelly.se får man just nu 100 kronor i presentkortsform att handla för om man prenumererar på nyhetsbreven! Ska nog ta och beställa något, yes indeed. Fick lönespec igår, månadens inkomst 364 kronor. Thank god for studiemedel, men är tacksam för det lilla här i livet. Det räcker i alla fall till en bok.

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0