Lookig back + biljetter

Hemtentan är äntligen över. Frihet och kärlek all around.

Har kollat på säsong 3 av O.C som avkoppling under tentan, vilar hjärnan! Kom till avsnittet där Insomnia med Electric President spelas, och kom ihåg hur mycket jag tyckte om låten, blev skitglad när jag hittade vilken det var, och lyssnar sönder den big-time!

Biljetter nu beställda till Editors. Har inte varit på konsert på år och dar. (Sedan Hultsfred06 that is)
Känns bra, som att jag har hittat tillbaka till mina gamla ideal!


Förresten, hade glömt hur sjukt bra Closer, som gick på tv igår, är. Sjukt bra. Började gilla tanken på att höra Damien Rice's The blowers daughter igen, som ju är med i filmen, fast den är jätteuttjatad. Den blir bättre genom filmen, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja men det e en sån dålig tid, det e som gjort för o glömma. man får skriva en lapp eller nåt och sätta på teven för att komma ihåg :p

2007-10-31 @ 13:55:00
URL: http://johrem.blogg.se
Postat av: Johanna

angåenda hidden palms asså *läs tidigare inlägg*

2007-10-31 @ 13:55:57
URL: http://johrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0