Kärlek

Jag älskar tv-serier och jag ser nästan allt, dåligt, tråkigt, fantastiskt, långdraget, roligt, kvalitetsprogram, skräp. Mina favoriter som går nu är Grey's anatomy, Heroes, Desperate housewives, House och Dexter. Men framförallt är min nya stora kärlek Skins (torsdagar 21.55 på 5an). Underfundig brittisk humor och tonåringar som strular, drogar, har sex och sjukt underhållande problem. Tror det är första tv-serien jag har sett som har fått mig att skratta högt. Se den! Yey!

image14
Skins

(Jag vill ha Michelles hår)
(Det är så skönt att se någon med tandställning, som Jal i Skins. Då känner jag mig inte så ensam)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha håller med dig, kollar oxå på skins :p den e så dålig att den e bra haha...

2007-10-20 @ 11:32:31
URL: http://johrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0