Dog Tony?

Vilket bogus-slut på sista Skins för säsongen. Det är verkligen en utmärkt serie, skönt bildspråk, humor och skruvad dramatik. Men dog Tony?!?

image16
...hoping very soon!

Även sista avsnittet av Veronica Mars ikväll, också en riktigt bra serie. Jag började nog mest kolla på den för att Dandy Warhols bästa låt We used to be friends är vinjett, men den visade sig verkligen vara en kvalitetsserie, särskilt den senaste säsongen. Åh, trist med säsongsavslutningar.

Till något roligare, shopping! Jag och mor hade en shopping-date idag och tog oss till Sickla köpkvarter. Jag hittade inte regntäta varm-jackan med fodrad luva från Didriksons på Inter Sports junioravdelning, den perfekta skräpväder- och arbetsjackan, sk ajag någonsin hitta den i strl 150 i svart och rosa tro. Efter det fiaskot följde underhållande fika. Beställde två cappuchino, och kvinnorna bakom oss i kön en latte. Efter tio minuter (hur kan det ta så lång tid att göra tre kaffe?) kommer två latte utvandrande till oss. De två cappuchinoarna(?) står framdukade hos de två kvinnorna från kön. Lite småsura säger vi till, eh ojdå från servitris som sedan går och hämtar våra cappuchinos från de andra kvinnornas bord där de har stått i typ fem minuter och ställer dem framför oss. Eh? Säker på att kvinnorna inte har smakat lite på dem? Och varför sa inte kvinnorna till när de i stället för en latte fick två cappuchino framför sig? Väldigt väldigt märkligt. Nåväl. Nu till fynden. Två par stuprörsjeans, mörkblå och grå, precis vad jag letat efter efter att ha insett att min jeans garderob består av Cheap Mondays, Cheap Mondays och åter Cheap Mondays, på Vila, för totalt 299 kronor. Hoppas verkligen att det inte är sådana som töjer sig. Yey for me.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visste inte att du titta på Veronica Mars - gör jag med haha. Gillade inte slutet dock.
Men till det viktiga, missade Skins i veckan, vad menar du med att Tony dog? vad hände?

2007-11-04 @ 11:22:18
URL: http://johrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0