Christmas spirit

image30
Man borde verkligen börja köpa julklappar snart. Det är så underbart nu med uppladdningen inför julen, julbordsannonser, handelns annonsering och julskyltning, pynt på stan, jag älskar julen så grovt mycket. Känslan liksom. Det är speciellt. Jag är inte ironisk heller, vilket man skulle kunna tro.

Härliga tider med rea på party wear på asos också, fina kläder till jul och nyår skriker med sin frånvaro i min garderob.

Men VAD har de gjort med äkta-julstämings-underbara Coca cola-reklamen!?! Årets är jättetråkig! Jag vill ha tillbaka gubben och lilla pojken och the trucks came over the mountains och fina musiken! Sluta förstör min julstämning Coca cola!! Ingen dricker ändå Coca cola på julen, suckers!

Åh, joy, man får dricka glögg nu.  

Stay tuned for the ultimate jullåtslista, coming very soon in a computer near you (maybe even this one)

Ett litet tips i förkylningstider förresten: naturläkemedlet Kan Jang. Det hjälper faktiskt, och det smakar gott! All the makings liksom. Finns i hälsokostaffärer, och i de flesta vanliga mataffärer också.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar den julreklamen oxå, den var ju riktigt mysig! (coca cola reklamen asså)

2007-11-28 @ 17:08:56
URL: http://johrem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0